Fysicenter is een fysio-praktijk in Rotterdam. Aan ons de taak om een visuele identiteit neer te zetten die aansluit bij het bedrijf. Voor Fysicenter heb ik een logo, huisstijl, drukwerk, website, werkkleding en reclamestickers ontworpen en gemonteerd.
De basis van het merk bestaat uit een combinatie van modern, strak en contrastrijk. De huisstijl kleuren zwart, wit en blauw vormen samen een goede basis voor de visuele merkidentiteit van Fysicenter.
Voor de website van Fysicenter moesten we met een aantal onderdelen rekening houden. Bij Fysicenter moest er een koppeling worden gemaakt met hun CRM systeem, zodat de cliënten gemakkelijk online een afspraak konden maken.
Klantnaam Baeten Interim & Advies
Services Logo ontwerp, huisstijl ontwerp, drukwerk en website
Logo en huisstijl
Fysicenter wilde graag een logo dat aantrekkelijk is voor een breed publiek. We hebben het ontwerp strak en tijdloos gehouden en hebben gekozen voor een frisse blauwe kleur.
Fysicenter heeft ook een slogan luidt: ‘Helpt je vooruit’. Daarom hebben we de icoon van twee pijlen ontwikkeld, die prominent aanwezig is in de gehele huisstijl, zie ook drukwerk en reclamestickers hieronder.
Kleurgebruik
Wit #FFFFFF
Zwart #0D0D0D
Donkerblauw #202D56
Geel #F4BCOF
Drukwerk
Voor Baeten Interim & Advies hebben wij de basis reclame-uitingen ontwerpen, namelijk:
Visitekaart
Briefpapier
Website
Fysicenter wilde graag een logo dat aantrekkelijk is voor een breed publiek. We hebben het ontwerp strak en tijdloos gehouden en hebben gekozen voor een frisse blauwe kleur.
Fysicenter heeft ook een slogan luidt: ‘Helpt je vooruit’. Daarom hebben we de icoon van twee pijlen ontwikkeld, die prominent aanwezig is in de gehele huisstijl, zie ook drukwerk en reclamestickers hieronder.
Baeten Interim & Advies
Branding Baeten Interim & Advies
Fysicenter is een fysio-praktijk in Rotterdam. Aan ons de taak om een visuele identiteit neer te zetten die aansluit bij het bedrijf. Voor Fysicenter heb ik een logo, huisstijl, drukwerk, website, werkkleding en reclamestickers ontworpen en gemonteerd.
De basis van het merk bestaat uit een combinatie van modern, strak en contrastrijk. De huisstijl kleuren zwart, wit en blauw vormen samen een goede basis voor de visuele merkidentiteit van Fysicenter.
Voor de website van Fysicenter moesten we met een aantal onderdelen rekening houden. Bij Fysicenter moest er een koppeling worden gemaakt met hun CRM systeem, zodat de cliënten gemakkelijk online een afspraak konden maken.
Klantnaam Baeten Interim & Advies
Services Logo ontwerp, huisstijl ontwerp, drukwerk en website
Logo en huisstijl
Fysicenter wilde graag een logo dat aantrekkelijk is voor een breed publiek. We hebben het ontwerp strak en tijdloos gehouden en hebben gekozen voor een frisse blauwe kleur.
Fysicenter heeft ook een slogan luidt: ‘Helpt je vooruit’. Daarom hebben we de icoon van twee pijlen ontwikkeld, die prominent aanwezig is in de gehele huisstijl, zie ook drukwerk en reclamestickers hieronder.
Kleurgebruik
Wit #FFFFFF
Zwart #0D0D0D
Donkerblauw #202D56
Geel #F4BCOF
Drukwerk
Voor Baeten Interim & Advies hebben wij de basis reclame-uitingen ontwerpen, namelijk:
Visitekaart
Briefpapier
Website
Fysicenter wilde graag een logo dat aantrekkelijk is voor een breed publiek. We hebben het ontwerp strak en tijdloos gehouden en hebben gekozen voor een frisse blauwe kleur.
Fysicenter heeft ook een slogan luidt: ‘Helpt je vooruit’. Daarom hebben we de icoon van twee pijlen ontwikkeld, die prominent aanwezig is in de gehele huisstijl, zie ook drukwerk en reclamestickers hieronder.